About me

Morris Kuiper

Toen ik in 2016 met deze blog begon, was het mijn bedoeling om van de beste mensen in de industrie meer te weten te komen over houten spoorwegen en terug te geven aan de Nederlandse gemeenschap door hun kennis, verhalen en foto's te delen. Deze site is nu zo groot, dat ik moest wijzigingen aanbrengen in hoe ik de site te organiseren, dus ik zou meer ruimte hebben voor de blogposts, maar ik heb nog steeds dezelfde geest en passie voor het leren als voorheen.

Ik hoop dat je deze blog interessant en geniet van het lezen van mijn berichten.

Ik wil ook mijn vrienden van "Het Wierde" bedanken voor hun steun en veel hulp met mijn website en al het werk dat ze doen om houten spoorwegen in het openbaar te krijgen.

Ik wil zeggen dat de Nederlandse Spoorwegen nooit vergeten zullen worden door het Nederlandse publiek. Ik ben van mening dat alle spoorwegen uit de 19e en 20e eeuw herdacht moeten worden met een gedenkteken, net als bijvoorbeeld de Nederlandse Ambtenarij.

Ik ben geboren in België in 1952 en verhuisde op jonge leeftijd naar de VS.

Ik werk in de IT en besteed veel van mijn tijd aan projecten. Mijn favoriete activiteiten zijn reizen over de hele wereld, wandelen, kajakken en vogelen. Ik hou van het buitenleven en het is een genot om het leven van een natuurliefhebber te leiden. Ik ben al vele jaren gefascineerd door de houten spoorlijn, vooral als het gaat om het houtwerk en de details. Het is zo'n ongelooflijke ervaring om een oude spoorlijn te verkennen en de houten elementen te zien transformeren van een eenvoudige, utilitaire structuur tot een ongelooflijk en prachtig kunstwerk. De houten spoorlijn in Amsterdam. Ik heb een bijzondere interesse in spoorlijnen in België, daarom wilde ik het houtwerk en de architectuur van de oude houten spoorwegen van de stad fotograferen. Ik hou van wat kan worden bereikt in de ruimte van slechts een paar meter van de ruimte.

Mijn jeugd

Toen ik klaar was met school in 2010, heb ik besloten om mijn eerste blog over spoorwegen te doen, dus heb ik besloten om een account op deze blog te maken. Ik ben een regelmatige lezer van deze blog, dus ik ben vrij veel blij dat ik in staat geweest om een dergelijke impact op deze blog te maken. In mijn blogposts probeer ik alles in detail te beschrijven, vooral over waarom ik voor een bepaalde treinlijn heb gekozen. Ik doe dat om een paar redenen. Ten eerste wilde ik uitleggen wat ik denk dat de spoorlijn zou moeten zijn, en ik zou echt mijn lezers willen vertellen wat ze eraan moeten doen, of op zijn minst wat er zou gebeuren als ze de spoorlijn niet op het juiste moment gebruiken. Dit is de beste manier om te communiceren. Ten tweede, hoe meer informatie ik u kan geven, hoe beter mijn kansen om u te overtuigen om deze spoorlijn te gebruiken. Mijn meest recente post gaat over de houten en Het Parool treinlijnen, de meest populaire.

Mijn Ebook, dat heet De beste houten spoorwegen en andere spoorwegen met hout, zal worden uitgebracht in september 20

Je me volgen op Facebook en Twitter. In het Nederlands kun je de PDF-versie krijgen. Hier vindt u enkele links: 1. Houtspoorwegplannen 2. Enkele van de verschillende houten spoorwegtypes 3. Hoe houten spoorwegen te bouwen 4. Het bouwen van een houten spoorwegen op de Nederlandse kust 1. Hout spoorwegplannen: In dit artikel zal ik u laten zien hoe te ontwerpen en te bouwen houten spoorwegplannen. Ik zal uitleggen hoe de spoorlijnen en de verschillende gebouwen te creëren. Ik zal de details over de verschillende soorten hout en ook de verschillende bouwmethoden en materialen die worden gebruikt om de houten spoorwegen te bouwen. Ik zal u ook een paar foto's van de verschillende soorten hout laten zien en u enkele tips geven voor houtbouw.

Ik heb veel ervaring omdat mijn vader (ingenieur) als onderzoeker al zo'n 40 jaar aan houten spoorwegen werkt. Ik was vroeger erg gepassioneerd over spoorwegen totdat ik moeder werd van mijn twee zoons en ik de problemen begon te zien. Deze blog heeft niets te maken met de problemen van houten spoorwegen in dit land. Ik wil mensen helpen het probleem te begrijpen, om een oplossing voor het probleem te zien, maar ook om dit probleem positief te maken.

In mijn ervaring zijn we erg gelukkig te kunnen doen wat we doen. Het meest voor de hand liggende voordeel is dat het slechts enkele uren en weinig mensen kost om het spoor te bouwen. De tijd om een houten spoorlijn te bouwen hangt af van de complexiteit van het project. Ik kan garanderen dat als ik gevraagd word naar de complexiteit van een project in een bepaald deel van de wereld, het slechts 10-15 minuten zal duren om te antwoorden. Maar als een houten spoorlijn in een landelijk gebied in Nederland binnen een week klaar moet zijn, wordt het heel moeilijk.